NU ÄR DET NÄRA

Publicerad 2013-06-03 13:01:00 i Livet på KTH, Vardag,

Denna förmiddag har jag hunnit få en fantastisk nyhet, handlat lite för dyra blommor vid Karlaplan, provat (också lite för dyra) skor, solat på takterassen, målat nagalarna och druckit kaffe. Nu ska jag strax promenera iväg mot KTH för sista gången denna termin. Det är dags för min fjärde tenta på 15 dagar och jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns att denna tentaperiod snart är över. Tentan som jag ska skriva idag har jag redan skrivit en gång tidigare (och klarade), så nu gör jag bara en chansning för att eventuellt höja betyget. Om det går vore det nice, om inte så har jag iallafall gjort ett försök. No pressure! Hur det än går har jag lov om mindre än 6 timmar och det är allt jag kan tänka på just nu!

Dagens blommor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV