SOMMARLOVET HAR BÖRJAT BRA

Publicerad 2013-06-05 12:25:00 i Vardag,

Sommarlovet har börjat precis som det borde! Igår åt jag lunch på Berns Asiatiska med min mentor och efter det följde flera timmar på stan. Jag kan inte minnas när jag senast kunde strosa omkring i flera timmar utan att känna minsta lilla stress. Helt underbart! Jag hann shoppa en del också så klart, bland annat skorna nedan som jag har suktat efter länge! Senare strosade jag vidare mot Söder och mötte några från Malvina på La Cocaracha där vi åt tapas. En riktigt bra dag! Idag väntar glass och parkhäng i solen och senare eventuellt utgång med tjejerna. Peppen är på topp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV