TORSDAGSTEMA: JUNI MOODBOARD

Publicerad 2013-06-27 23:41:00 i Inspiration, Vardag,

Dags för ett till torsdagstema tycker jag! Veckans tema hos Fabriken är Juni moodboard, så detta är vad som snurrar runt i min lilla värld just nu. 
 
 
1. Jag har spontanbokat en resa till PARIS tre dagar i juli! OM jag längtar alltså! | 2. Just nu sommarjobbar jag på labbet på Rönnskär och trots att mina labbord inte riktigt ser ut så här tycker jag att det är en fröjd att åka till jobbet. | 3. Aviciis senaste går på repeat just nu. | 4. Det där med beach 2013 existerar inte i min värld, däremot tycks godsakerna serveras på löpande band, men det hör väl också sommaren till? 
 
Bilder via Pinterest
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV