FULLT UPP

Publicerad 2013-05-10 18:45:00 i KTH - Malvina, Livet på KTH, Vardag,

Det har inte varit många lediga stunder den senaste tiden! Förra helgen var mamma och Stig på besök och denna vecka har varje kväll varit uppbokad. Tentaperioden börjar närma sig alldeles för mycket också, så stackars lilla hjärnan går verkligen på högvarv just nu! Ikväll ska jag ut med ett gäng tjejkompisar. Det kommer att bli en jättelugn kväll för i morgon är det dags för Squvalp och då blir det en heldags flottebyggande i Rålis. På måndag börjar den sista skolveckan innan min hitills värsta tentavecka (läs tentaveckor) drar igång. Jösses, jag vet inte riktigt hur det ska gå, men på något sätt har det ju alltid löst sig så här långt, så nu är det bara att ge järnet och hoppas på det bästa (och lite regn... solen kan gärna spara sig tills lovet!)

1. Mamma och jag på promenad in till stan förra helgen. | 2. Det blev en del småfixande i lägenhten när mamma och Stig var på besök här fantastiskt fina mässingkroken som jag fick av Malvinas styrelse i inflyttningspresent har äntligen åkt upp på väggen! | 3. Alumniträff med Malvina på Boulebar i onsdags. | 4. Sofia och jag på gårdagens ADA-bankett. | 5. Dagens tillverkningsplugg i Tessinparken. Det går inte att sitta inne hela dagarna när det är så här fint väder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV