MOODBOARD, V 43

Publicerad 2013-10-23 16:17:00 i Livet på KTH, Vardag,

Just nu befinner jag mig i ett kaos av synintryckets fysik, konstruktionsmaterial och en touch av produktframtagning. Hej tentastress! Men som alltid under tentaperioder så hålls humöret uppe av att tänka på  typ allt annat... Ja, på något sätt har det ju alltid gått vägen ändå, och det hoppas jag att det ska göra även denna gång!
 
 

Shoppingsuget kommer som ett brev på posten varje tentaperiod. En svart hatt står högst upp på min lista nu! 


En dryg vecka efter sista tentan åker jag och mami till Dubai. Helt sinnes vad jag längtar!

 

På sistone har jag mer om mer börjat inse vad jag vill hålla på med, och hur jag ska ta mig dit. När nästa period börjar kommer jag nästan enbart att läsa kurser som jag valt. Den känslan alltså!
 
Förra veckan hade vi kick-off med Project Destination och det var så kul att äntligen få träffa hela projektgruppen. Nu har vi massor av arbete framför oss och det känns så galet kul! 
 

Kort och gott, jag har massor att se fram emot helt enkelt! Men först: kämpa, kämpa kämpa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV