TJUGOTRE!

Publicerad 2013-10-17 12:23:00 i Vardag,

Igår fyllde jag 23, herregud vad tiden går! Just nu råder lugnet före tentastormen på KTH, så jag hade turen att kunna unna mig en relativt lugn och skön dag. Det blev lite plugg på förmiddagen och sedan en runda på stan. Som ni ser nedan blev det ett besök på Mulberrybutiken där jag köpte en efterlängtad börs. Jag är riktigt riktigt nöjd med mitt val, den är så otroligt fin och jag hoppas att den ska kunna hänga med mig i många år! 
 
Igår kväll hade jag och några vänner bokat bord på Boqueria, som jag utan tvekan tycker är Stockholms bästa tapasrestaurang. Vi åt, babblade och hade en riktigt trevlig middag innan vi gick vidare till Soap Bar och tog ett glas vin. Kvällen avslutade vi på Rose och när jag promenerade hem ett bra tag efter midnatt kunde jag bara konstatera att jag har haft en fantastiskt trevlig födelsedag! Tusen tack fina ni! 
 
I morgon blir det ett till firande då jag har bjudit hem en massa vänner på tårtkalas. Jag gillar verkligen att fixa och dona och göra något för mina vänner, så det ska bli riktigt kul! 
 
  
    1. Underbara börs! | 2. Underbara vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV