DET ÄR NÄRA NU!

Publicerad 2014-04-14 22:46:00 i KTH - Project Destination, Livet på KTH, Resor,

Om mindre 12 timmar åker vi mot USA! Som vi har jobbat för det här, det är ofattbart att det är så nära nu! Den senaste tiden har varit så intensiv att jag har knappt hunnit tänka på resan. 
 
Nu ska jag packa det sista och sova några timmar innan det är dags att åka mot Arlanda. I vanliga fall tycker jag att det är rätt tråkigt med långa flighter (och så här långt har jag aldrig åkt tidigare), men nu längtar jag efter att få sätta mig på planer och sova mig i form! Den här vårterminen har varit galen med stort G, och nu ska det verkligen sitta fint att få åka bort i ett par veckor! Jag ska se till att njuta av varenda sekund! 
 
Vi hörs på andra sidan Atlanten! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV