SÖNDAG

Publicerad 2014-02-02 21:00:00 i KTH - Project Destination, Livet på KTH, Stockholmsliv, Vardag,

  
  
 
Den här veckan har varit en sådan vecka då jag vekligen känner att jag lever. Det har hänt något precis hela tiden och det är verkligen då jag trivs som bäst! Dagarna (och ja, en del av kvällarna) har varit fyllda med skola och Project Destination. I och med att jag är ansvarig för marknadsföringen blir det mer och mer jobb nu när vi börjar boka in event. Jag har även varit på möte med företag, för eventuella samarbeten, vilket är väldigt spännande men såå roligt! De lediga kvällarna har fyllts upp med andra roligheter, bland annat avslutningsträff med Head Start och bankett på Färgfabriken i samband med Maskinsektionens arbetsmarknadsdag. I fredgas hade vi lunchföreläsning och caselösning med Tele2 och direkt efteåt hoppade jag och min mor på ett tåg mot Västerås. Resten av helgen har vi spenderat här i Stockholm. Shopping, tapas på Boqueria och familjehäng har stått på schemat. Förutom det stora minuset att min mammas iPhone, kontokort och körkort blev stulna precis när vi kom tillbaka till Stockholm igår så har vi haft några väldigt mysig dagar! 
 
Veckan som kommer lär bli minst lika intensiv, så nu tänker jag ladda upp med en lugn söndagskväll i soffan. Hoppas ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV