KARLA CAFÈ

Publicerad 2014-01-16 19:02:00 i KTH - Project Destination, Stockholmsliv, Vardag,

Project Destination och pepparmynta-te, det är bra grejer!

Just nu är det tentavecka på KTH och i och med att jag skrev min enda tenta i tisdags har jag några dagar ledigt innan vårterminen drar igång. Perfekt! Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt Project Destination och spenderade bland annat ett par timmar på nyöppnade Karla Café för att börja beta av en lång to-do-list. Jag älskar att sätta mig på caféer och jobba, jag blir som mest effektiv och dessutom är det bra mycket mysigare än att sitta ensam hemma. Och när det kommer till Karla Café, wow, efter två besök känns det redan som ett favoritställe! Supermysigt, gott fika och trevlig personal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV