NU SKA HÄR RENSAS

Publicerad 2014-01-08 15:21:00 i Inredning, Vardag,

Drygt en vecka in på den nya året har jag börjat inse vad mitt motto för 2014 kommer att bli, jag ska rensa, rensa och rensa! Allt jag stör mig på ska bort, ord och inga visor! Jag har redan börjat lite smått med min garderob och sålt en del och skänkt bort en del (har turen att ha en klädinsamling bara 5 minuter från min lägenhet, lyx!), men fortfarande har jag en ordentlig hög med kläder som jag aldrig använder så det projektet är bara påbörjat. När garderoben är klar ska jag gå vidare med resten av lägenheten och slutligen...förrådet på vinden! Compact living är en utmaning, speciellt när man har en stor kärlek till vackra saker och kläder. Det går helt enkelt lite för fort att samla på sig lite för mycket... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV