SOMMARTIDER, HEJ HEJ!

Publicerad 2014-06-01 20:08:00 i Vardag,

 Via: Pinterest
 
1 juni och officiellt sommar idag då! För min del kommer det att bli en riktig jobbsommar och jag kunde inte vara nöjdare! Jag började mitt sommarjobb på Bolidens huvudkontor redan i måndags och det känns grymt bra. Jag har jobbat på Rönnskär under två somrar och  trivs så bra inom företaget, så nu är det så kul att få se en annan del och lära mig nya grejer. Det här blir dessutom min första sommar i Stockholm och jag är så pepp på att hinna med ALLT som jag inte hinner under terminerna. Jag vill turista, hänga i parkerna, gå på museum, måla och fixa här hemma och njuta av ledig tid med vännerna. Fullt ös, men på somrigare villkor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV