PLUGGSÖNDAG

Publicerad 2014-03-16 20:50:00 i Livet på KTH,

Tulpaner och kaffe gör tentaplugget trevligare! 

Just nu pluggar jag järnet inför min 11:e tentavecka sedan jag började på KTH, och jag måste nog säga, äntligen är det största tentakaoset är förbi. Jag har bara en tenta och i en kurs som dessutom är väldigt intressant. "Team Leadership & Human Resource Management", som är den långa titeln på kursen är den första av två kurser som är förberedande inför mastern Industrial Management som jag börjar till hösten. Just nu känner jag mig riktigt riktigt nöjd med mitt val. Det är intressant att blanda upp studierna och inte enbart läsa tekniska kurser. Nu återstår dock att välja tekniskt spår på mastern. Konstruktion eller produktion? Den stora nackdelen med att vara våg... Å ena sidan...å andra sidan. Beslutsångesten!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV