SÅ NÄRA, SÅ LÅNGT BORTA

Publicerad 2014-03-19 19:16:15 i KTH - Project Destination, Livet på KTH,

Jag tror att jag har glömt att berätta att vi har bokat vår projektresa med Project Destination. Om mindre än en månad, den 15 april närmare bestämt flyger vi till San Francisco, och två veckor senare åker vi hem från Los Angeles. Jag kan inte riktigt greppa det, tidsmässigt är det så nära nu, det vi har jobbat för så länge. Men det känns samtidigt så långt borta, ja, både geografiskt och mentalt. Det blir första besöket i USA för min del, och bara andra gången utanför Europa. Jag är verkligen tacksam för de möjligheterna jag får tack vare KTH, jag har alltid velat se vad som världen har att erbjuda och nu får jag chansen. Vi kommer både att besöka företag och ha några dagars semester. Det är rätt fantastiskt! Och ännu bättre är att det inte slutar efter Project Destination, nästa år åker jag på utbytesstudier ännu längre bort. Men mer om det vid ett senare tillfälle... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV