INTENSIVA DAGAR

Publicerad 2015-02-04 23:27:00 i Vardag,

I morgon påbörjar jag min 48 timmar långa resa mot Australien, jösses! De sista dagarna här i Stockholm har jag haft fullt upp med att tömning av lägenheten, packning, event hos EY och alla hej då:n till nära och kära. Och så många hej då:n det har blivit! Det är tufft, men jag är samtidigt glad att det finns så många bra människor här att längta tillbaka till! 
 
Under helgen var min mamma och moster på besök och det var så mysigt att få en hel helg med dem. I lördags hade vi biljetter till konståknings EM och fick se Sveriges bästa resultat på väldigt väldigt länge. Kan ni tänka er vilken stämning det var i Globen? Helt otroligt! Det konstnärliga fortsatte även under kvällen då jag hängde med på visning hos Sasson. Även om jag inte kan mycket om hår är det kul att se vilka trender som är på ingång, allt hänger ju ihop! Vi hann även avverka en del restauranger. Bland annat Kommendören som jag har velat testa ett tag. Riktigt bra, måste säga!
 
Idag har jag packat det sista (eller ja, om en stund har jag förhoppningsvis gjort det), sprungit en vända på stan, lämnat nycklar till mina hyresgäster och så klart, smakat årets snackis -en semmelwrapen från Tösse. Och jag måste säga, jag gillar den. Kanske till och med bättre än vanliga semlor. 
 
Nu ska jag ta itu med det sista innan jag ska göra ett försök att sova lite. Kan bli svårt, känner mig lite som ett barn innan julafton... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV