INSPIRATION BLAND FLYTTKARTONGER

Publicerad 2015-01-24 23:53:00 i Vardag,

Idag har jag haft en sån där perfekt lördag. Hela förmiddagen var jag hemma och fixade och lyssnade på poddar och hela eftermiddagen har jag fikat. Först med Lisa på söder och sen med Ida på Egoiste i MOOD. Vad jag kommer att sakna dessa kloka brudar alltså! Mellan mina fikastunder hann jag förbi Clas Ohlson och köpte ett gäng flyttkartonger och nu projektet med att tömma min lägenhet börjat lite smått. Det känns så konstigt. Jag känner mig så otroligt mycket mer inspirerad att starta igång nya inredningsprojektprojekt här hemma, som att måla om stolar eller hänga upp nya tavlor, snarare än att rensa och packa. Nåja, får ta det till sommaren istället. Tills dess drömmer jag mig bort bland Pinterest. Här är några favoriter just nu: 
 
 

En så här härligt slarvig, men ändå genomtänkt tavelvägg vill jag ha. Jag har varit på jakt efter en liten spegel med guldram, men har inte hittat den perfekta ännu. Hade ju inte sagt nej till den vackra vagnen heller... 
 

Bara älskar den här bilden! Punkt.
 
 Jag är sååå sugen på att måla mina vita IKEA-stolar i nån grå-beige-pastellig(rosa)-aktig färg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV